Podaci za login korisnika
-
Korisničko ime: user
Lozinka: user
Korisničko ime: user
Lozinka: user
Korisničko ime: doktor
Lozinka: doktor
Korisničko ime: root
Lozinka: root
Logiranjem sa podacima za korisnika dolazi se na početnu stranicu za korisnike. Ovdje je moguće:
Npr. želimo upisati da je turnus terapije povezan trajao od 01.02.2020. do 13.02.2020. Upisujemo vrijednosti u polja 'Datum prve terapije' i 'Datum zadnje terapije'. Sustav će automatski za svaki radni dan unijeti datum dolaska. Automatski se spremaju i sve ostale izmjene u kartonu.
Napomena: aplikacija automatski preskače upis određenog datuma ako taj datum pada na subotu ili nedjelju. Neradne dane u godini koji ne padaju na vikend treba dodatno definirati u administratorskom dijelu kako bi se i ti dani izuzeli iz upisa kao dani dolaska
Možemo unositi vrijednosti mjerenja, uređivati ili brisati podatke.
Za unos novih podataka potrebno je upisati datum mjerenja i izmjerene vrijednosti. Nakon toga klikom na gumb 'Unesi nove mjere' podaci se unose i prikazuju u obliku tablice. Automatski se spremaju i sve ostale izmjene u kartonu.
Unešeni podaci se mogu izmijeniti klikom na neku od prikazanih vrijednosti u tablici. Izmjena se izvršava za mjere povezane za taj datum. U ovom dijelu je moguće i obrisati sve mjere povezane sa tim datumom unosa
Klikom na ovu stavku ili pritiskon tipke F2 dolazi se na početnu stranicu za korisnike
Unosom imena i/ili prezimena već unešenih pacijenata, i izborom iz padajućeg izbornika biramo pacijenta sa čijim podacima želimo raditi
Nakon izbora pacijenta ovdje se može:
Ovdje aplikacija provjerava nepravilnosti u unešenim podacima
Ukoliko sustav pronađe nepravilnosti izlistat će karotne sa kriterijem nepravilnosti. Lista je u boliku linkova i stoga je moguće jednim klikom doći do kartona koji sadrži nepravilnost i otkloniti ju. Nakon otklanjanja nepravilnosti potrebno je osvježiti stranicu 'Filteri'
Unosom početnog i završnog datuma zadaju se kriteriji filtriranja koje kartone želimo ispisati. Npr. želimo ispisati sve kartone pacijenata koji su bili na terapiji od 01.02.2020. do 12.02.2020. Unosom tih datuma u polja 'Od datuma' i 'Do datuma' sustav će ponuditi ispis svih katona pacijnata koji su barem jedan dan imali terapiju u zadanom vrmenskom periodu.
Napomena: praksa je da se terapije provode u turnusima od 2 tjedna. Na kraju svakog turnusa potrebno je terapeutske kartone sačuvati u papirnatom obliku zbog neusklađenosti propisa sa čuvanjem podataka isključivo u digitalnom obliku.
Ovdje se kreira lista pacijenata koje će se telefonski obavještavati o skorom početku idućeg turnusa terapije. Listu je moguće ispisati u obliku tablice.
Da bi dodali pacijenta potrebno je upisati njegovo ime i/ili prezime u polje za pretragu i odabrati željenu osobu iz padajuće liste. Odabirom osobe dolazi se na stranicu gdje se upisuju podaci:
Vrijeme u koje će pacijent dolaziti idući turnus
006 je individualna terapija, 007 je grupna terapija
Ovdje se označava je li pacijentu određen još jedan turnus terapije za koji se može iskoristiti D1 uputnica koje se već nalazi u arhivi
Ovdje se može upisati bilo što, ali susatav automatski upisuje datum prvog dana prethodnog turnusa terapije. U ovom koraku se može usporediti vrijedi li još uvijek D1 uputnica (datumi uputnica su izlistani u gornjem dijelu ekrana). D1 uputnica vrijedi godinu dana za jednu vrstu dijagnoze.
Nakon unosa podataka i klikom na gumb 'Dodaj' pacijent se dodaje na listu i dolazi se na prehodu stranicu gdje se ponavlja postupak odabira kako bi se nekoga drugoga dodalo na listu
Ovdje se može vidjeti digitalna verzija protokola i linkovi na unešene kartone
Kreiranje backupa baze podataka koji se na serveru pohranjuje u šifriranu zip arhivu
Moguće je uređivanje podataka trenutnih korisnika, dodavanje novog ili brisanje postojećeg korisnika
Moguće je uređivanje popisa neradnih dana koji će se preskakati pri unosu datuma dolazaka na terapije u kartonima pacijenata
Ukoliko se u 'Filterima' pojavi podatak da nedostaje neki broj upisa u protokolu i ako se želi staviti napomena da taj broj uopće ne postoji u protokolu, on se dodaje ovdje kako bi se ta napomena pojavila pri ispisu brojeva upisa koji nedostaju